| HARTA SITE-ULUI | CONTACT | 
          Cine, ce, cât...
          Deontologia Inoventis
          Consultanță
          Cursuri şi seminarii
          Media
          Parteneri
          Cunoaștere
 
 
 

  
 
 home Consultanță Managementul cunoașterii și al inovației
O organizație care nu învață și nu-și exploatează eficient zăcămintele intelectuale nu va putea face față competiției bazate pe cunoaștere care tinde să devină dominantă în peisajul economic actual. Există două mari tipuri de cunoaștere importante pentru succesul unei organizații: cunoașterea existentă și cea nouă, numită și inovație.

Exploatarea cunoașterii
Fiecare organizație deține o diversitate de cunoștințe (experiența individuală a angajaților, practici, metodologii, documentații etc.) care pot contribui semnificativ la succesul companiei dacă sunt exploatate în mod eficient. Programele noastre de consultanță facilitează descoperirea, codificarea, depozitarea, amplificarea și distribuția cunoașterii în sânul organizației. De exemplu, este foarte important ca într-o organizație să fie identificate așa numitele noduri de cunoaștere, adică acele persoane care știu cine știe. Desigur, există numeroase alte componente organizaționale care depind de cantitatea și calitatea cunoașterii disponibile și pe care le putem pune în valoare.

Odată ce cunoașterea a fost codificată, este de importanță critică accesul facil la aceste forme de cunoaștere pentru toți cei care au nevoie de ea. O posibilă soluție o constituie o bază de cunoaștere în format electronic care poate fi postată pe intranetul companiei. Inoventis poate ajuta organizațiile să-și dezvolte toate aceste instrumente și metode care duc în final la creșterea productivității.

Inovația
Supraviețuirea într-un mediu concurențial depinde în mare masură de capacitatea inovativă a întreprinderii, în special în direcția produselor și serviciilor pe care le furnizează, a marketingului și a proceselor interne. Din aceste zone pot proveni cele mai mari posibilități de creștere a veniturilor și de reducere a cheltuielilor.

Ce se întâmplă dacă nu inovați și vă mulțumiți să vă imitați concurenții? Aproape inevitabil, cota de piață a companiei dvs. va fi erodată în favoarea competitorilor mai creativi. Ei vor găsi soluții pentru satisfacerea clienților care sunt pe zi ce trece mai sofisticați, vor descoperi mijloace de a reduce costurile și vor crea noi abordări de marketing prin care, în final, vă vor scoate de pe piață.

Inovația poate fi stimulată prin programe de management al inovației și prin implementarea de metode și tehnici creative. Pentru aceasta concepem și dezvoltăm, împreună cu clientul, o politică de stimulare a inovației organizaționale care să încurajeze generarea de idei valoroase și să ușureze fluxul acestora până la stadiul de comercializare. De asemenea, vă putem asista la generarea de soluții pentru situații concrete, implicându-ne în toate etapele de dezvoltare a proiectului.



Aveți posibilitatea de a obține informații suplimentare dacă ne trimiteți un mesaj electronic. Inoventis respectă confidențialitatea datelor primite de la clienți.

Aici găsiți un glosar de termeni specifici managementului cunoașterii. De asemenea, puteti citi studii de caz, articole și recenzii de carte dedicate managementului cunoașterii și inovației.

Iată ce beneficii unice vă aduce colaborarea cu Inoventis.

recomandă acest site | tipărește pagina
Copyright © 2001-2009 Inoventis SRL.
Toate drepturile rezervate